תובנה מוארת - פרשת אמור
פרשת אמור תשע"ו

אמירת תודה מוציאה את האדם מהתחושה שהכל מגיע לו.
יש כאלה שחיים בתחושה שעצם העובדה שהם חיים
הם עושים טובה גדולה לעולם- לכן כל מה שהם מקבלים- זה מגיע להם,
ואין להם צורך להודות.

הדרך להביא את הבן להכרת הטוב ולנתינה להוריו,
היא בהצבת גבולות.
העובדה שלפעמים אומרים "לא", מחנכת לכך שלא הכל מגיע,
ואז מה שהוא מקבל – הוא יודע להכיר על כך טובה,
להודות ולהוקיר על מה שקיבל.

תודה רבה!

הרב יהושע ויצמן

שיתוף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרשות קודמות:

חקת

סיגלית קאשי

תשפ"ו

קרח

בתאל אוחיון

תשפ"ו

שלח לך

נעמה ויצמן

תשפ"ו

חג שבועות

אורלי גליה קדם

תשפ"ו

במדבר

רחל

תשפ"ו